fbpx

Блог

Порядок повернення коштів сервісного збору

Як відбувається процедура повернення коштів сервісного збору?

Трапляються випадки, коли ви проплатили візовий збір, але на жаль вам не вдалось подати документи на візу або банківський код було деактивовано.

Це не означає, що потрібно впадати в паніку. У таких випадках ви маєте право на здійснення повернення коштів оплаченого сервісного збору.
Вам необхідно знати як все відбувається, тому ми вирішили написати інформаційний пост на цю тему.

На сьогоднішній день порядок повернення коштів такий:

Крок 1 – 3бір документів
Вам необхідно надати:
заяву на повернення збору (зразок бланка заяви можна отримати, написавши нам в дірект);
квитанцію про оплату;
кoпiю закордонного паспорта, за яким раніше здійснювалася оплата (досить перших сторінок з фото).

Зверніть увагу, що назва банку, через який здійснювався раніше платіж, необхідно підкреслити.

Крок 2 – Відправка документів
Подача заяви може здійснюватися трьома способами:
✔️особисто – для цього пакет документів відноситься в візовий центр і реєструється у співробітника ППВА;
✔️за допомогою «Нової пошти» – документи надсилаються через будь-яке відділення «Нової пошти», але не в ППВА, а на адресу київського відділення пошти: Київ, Спортивна пл., 1а, відділення «Нової Пошти» N0128, одержувач: Bі Еф Консалтінг Сервісиз (ОКЛО: 34796531 номер телефону: 044 594 1268).
Далі кур’єр доставить лист у візовий центр. Послуга платна.
✔️через електронну пошту – відскановані документи надсилаються на адресу info_kiev@polandvisa-ukraine.com.

У зв’язку зі складною епідемiологічною обстановкою особиста подача була скасована. 3береглися лише дистанційні способи. Чи буде відновлена можливість подачі заяви безпосередньо в ППВА на цей момент невідомо.

Крок 3 – Перевірка документів в ППВА
Поданий пакет буде перевірений у візовому центрі на предмет відповідності можливості повернення. Якщо piшення буде позитивним, інформація передасться в банк, в який здійснювався платіж.

Крок 4 – Отримання СМС
Смс – сповіщення про можливості і терміни повернення прийде від банку. У цьому ж повідомленні прийде спеціальний код, необхідний для повернення збережіть його. У деяких випадках сniвробітники банку можуть передзвонити на вказаний номер, щоб уточнити деталі.

❗️Будьте обережні при передачі даних в телефонному режимі. Співробітники банку ніколи не запитують ваших паролів, пін-кодів і тд. Якшо подібну інформацію у вас намагаються отримати, не повідомляйте, розірвіть зв’ язок, і самі зателефонуйте в банк. Остерігайтеся шахраїв!

Крок 5 – Похід у банк
Отримавши вci необхідні дані, треба завітати до найближчого відділення зазначеного банку. При собі майте всі зазначені вище документи в оригіналах, а також код повернення, що прийшов по СМС.

Крок 6 – Повернення сервісного (візового) збору
Кошти прийдуть обраним способом (готівка в касі, переказ на рахунок). Термін повернення позначений як «від 10 робочих днів», Як правило, на повернення потрібно 2-3 тижні.

Як ви бачите, нічого складного в цій процедурі немає. Якщо перша подача зірвалася, але планується наступна, перенести платіж як правило не можна. Треба оплачувати заново, а попередній збір повертати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *